close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך עושים פרסום בדיגיטל שמביא תוצאות

מערכת שורשח תשרי, תשפא26/09/2020

בעידן הנוכחי, הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק היא באמצעות פרסום בדיגיטל בסיוע של מקצוענים שמכירים מקרוב את עולם הדיגיטל

תגיות:
סוף סוף פתחתם את העסק שחלמתם עליו כל כך הרבה זמן, ויצאתם לדרך. אפשר לומר שהעניינים זורמים די טוב, אבל האם כאן זה נגמר? התשובה היא לא, תמיד יש לאן לשאוף! בעידן הנוכחי, הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק היא באמצעות פרסום בדיגיטל בסיוע של מקצוענים שמכירים מקרוב את עולם הדיגיטל על כל רבדיו, שיהפכו את העסק שלכם למתמודד ראוי בזירה הדיגיטלית.

עקרונות חשובים של פרסום בדיגיטל

  • לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלךפרסום
    בדיגיטל
    מתבסס כיום בעיקר על יחסי אמון בין העסק והגולשים. כשגולש מרגיש שהאתר מעניק לו ערך מוסף מעבר לניסיון להניע אותו לפעולה, הוא ירגיש בטוח יותר לבצע רכישה ולצרוך את המוצר או השירות שהאתר מציע. מסיבה זו, כדאי להשקיע בהזרמת תוכן לאתר באופן שוטף, וגם כדי להרשים את גוגל שאוהב אתרי אינטרנט המספקים תוכן מקורי ואיכותי, עד כדי כך שהוא עוזר להם להתקדם במעלה מנוע החיפוש ולהיחשף ליותר גולשים.
  • תוכן שעבר אופטימיזציה – אלמנט חשוב נוסף בעולם הפרסום הדיגיטלי, הוא האופטימיזציה או בשם המוכר יותר SEO. משמעות המושג היא ליצור תוכן איכותי תוך שילוב של מילות מפתח הקשורות לשירות או המוצר בהם האתר עוסק. עם מעט עבודה והיכרות עם הרשת ומנוע החיפוש, ניתן ליצור בקלות תוכן וויראלי ואיכותי שעבר אופטימיזציה יעילה.
  • עיצוב האתר שלכם – זכרו; עמוד ראשי מלא מידי או ריק מידי עלולים ליצור את האפקט ההפוך ממה שאתם מתכננים. יש לבנות את האתר כך שיהיה מאוזן, קצר ומתומצת ושעדיין יצליח להעביר את המסר לגולש שהגיע לאתר שלכם. חשבו על פלטת צבעים התואמת את רוח העסק שלכם, והטמיעו אותה באתר.
  • קידום ממומן – לאחר שביססתם אתר עם תוכן איכותי, כעת הגיע הזמן לתת "פוש" נוסף עם קידום ממומן. הקדישו סכום מסוים לקידום העסק בצורה ממומנת, אך אל תזניחו אותו! חשוב מאוד לעקוב באופן שוטף אחר התוצאות בשטח בכדי להבין האם שיטת הקידום הממומן שבחרתם בה אכן עובדת. מובן שגם בתחום הקידום הממומן יש להשקיע ולהתאים את המודעה לקהל היעד, מכיוון שהמטרה היא לגרום לגולשים להקליק עליה ולהגיע לאתר שלנו. במידה והמודעה לא תהיה מושכת ומניעה לפעולה, הסכום שתקדישו לה עלול לרדת לטמיון.

כוחה של הרשת החברתית

עוד כלי חובה עבור מי שמעוניין לבצע פרסום בדיגיטל שהוא לא פחות ממעולה, הוא הרשתות החברתיות; אין אדם שלא מחזיק ברשותו פרופילים ב-2 רשתות חברתיות לפחות, ולפעמים אפילו יותר. באמצעות הרשת החברתית ניתן ליצור קהילה, להתחבר עם הגולשים וליצור איתם קשרים – לבקש את דעתם בנושאים מסוימים, לשתף אותם בתהליכים שקורים בעסק. אנשים אוהבים להרגיש שייכות, וברגע שאתם כעסק פותחים את הדלת ומאפשרים להם להיכנס, הם יהיו נאמנים לכם יותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה